e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. | тел.: +38‎0 48 770 30 33; +380 68 735 22 67; +380 50 683 38 89

Терміни
  • До 30 робочих днів.
  • Оплата готівкою.
  • Інші зручні способи оплати.
ДОКЛАДНІШЕ

Гарантії

Ми гарантуємо повне повернення коштів, якщо не встигнемо зареєструвати Благодійну організацію / Благодійний фонд в заявлені терміни.

ДОКЛАДНІШЕ

Що необхідно?

  • Оплатити послуги.
  • Довіреність.
  • Копії паспортів та кодів засновників і директора
  • Заповнити заявку.
ДОКЛАДНІШЕ

Що Входить?

  • Виписка з ЄДР.
  • Постановка на облік в податковій інспекції.
  • Постановка на облік в пенсійному фонді.
  • Постановка на облік в управлінні статистики
  • Друк
ДОКЛАДНІШЕ

Реєстрація благодійної організації в Одесі

Терміни реєстрації Благодійної організації / Благодійного фонду

ВАРТІСТЬ І ТЕРМІНИ РЕЄСТРАЦІЇ БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ / БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ

Юридична компанія «Хільман і партнери» має багаторічний досвід і чітку налагоджену процедуру реєстрації юридичних осіб, що дозволяє мінімізувати собівартість та забезпечити клієнту максимально вигідні ціни на послуги з реєстрації юридичних осіб в Україні

Завдяки налагодженій схемі взаємодії з державними інстанціями Одеси на всіх етапах проходження реєстраційних документів, Юридична компанія «Хільман і партнери» здійснить реєстрацію Вашої Благодійної організації/ Благодійного фонду в найкоротші терміни і з найменшими витратами до 30 робочих днів.


Гарантії реєстрації Благодійної організації / Благодійного фонду

ГАРАНТІЇ РЕЄСТРАЦІЇ БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ / БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ
Ми гарантуємо повне повернення сплачених коштів, якщо з нашої вини будуть порушені заявлені терміни реєстрації Благодійної організації / Благодійного фонду. Юридична компанія "Хільман і Партнери" несе відповідальність перед своїми клієнтами і відповідає за якість наданих послуг, насамперед, своєю діловою репутацією.

Що необхідно для реєстрації Благодійної організації / Благодійного фонду?

ЩО НЕОБХІДНО ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ / БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ?

Все, що від вас буде потрібно – це:

  • Паспорти та ідентифікаційні коди засновників та директора.
  • Оплата послуги реєстрації юридичної особи за спеціальним тарифом (більш вигідному, ніж в неспеціалізованих юридичних компаній або штатних юристів) – без абонплат, зарплат та інших зайвих витрат.
  • Заповнити Заявку, за допомогою якої Ви відповісте на всі питання, необхідні для реєстрації Благодійної організації / Благодійного фонду.
  • Оформити нотаріально посвідчену довіреність на реєстрацію Благодійної організації / Благодійного фонду на співробітників ЮК "Хільман і Партнери". Вартість такої довіреності у нотаріусів коливається від 300 грн.

Що входить в реєстрацію Благодійної організації / Благодійного фонду?

ЩО ВХОДИТЬ В РЕЄСТРАЦІЮ БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ / БЛАГОДІЙНОГО ФОНДУ?

Реєстрація Благодійної організації / Благодійного фонду Одеса здійснюється в кілька етапів. Доручивши відкриття Благодійної організації / Благодійного фонду нам, Ви можете повністю контролювати хід процедури реєстрації і на кожному етапі бути впевненим в тому, що все йде за планом (без затримок, бюрократичних зволікань і непередбачених витрат).

В реєстрацію Благодійної організації / Благодійного фонду входить:

  • Підготовка установчих документів (статут, протокол, акт оцінки, акт прийому-передачі майна, що вноситься засновниками для формування статутного фонду).
  • Організація підписання та нотаріального завірення статутних документів.
  • Правильне заповнення реєстраційної форми.
  • Відправка документів державному реєстратору.
  • Контроль реєстрації Благодійної організації / Благодійного фонду державним реєстратором.
  • Реєстрація і отримання виписки про державну реєстрацію в державному реєстрі.
  • Виготовлення та отримання печатки.

На руки ви отримаєте оригінали документів:

  • Протокол про створення Благодійної організації/ Благодійного фонду.
  • Статут.
  • Наказ про призначення директора.
  • Виписка від реєстратора з ЄДР (раніше було свідоцтво) з даними про постановку на облік у податковій інспекції, пенсійному фонді та управлінні статистики.
  • Печатка.

Замовити послугу

 

Вкажіть, як до Вас звертатися:(*)
Вкажіть, як до Вас звертатися.

Вкажіть контактний телефон:(*)
Вкажіть контактний телефон

Вкажіть E-mail:(*)
Вкажіть E-mail.

Опишіть ситуацію:(*)
Опишіть ситуацію.

Перевірка
Невірний ввод