Реєстрація благодійної організації в Одесі
Терміни реєстрації Благодійної організації / Благодійного фонду
Юридична компанія «Хільман і партнери» має багаторічний досвід і чітку налагоджену процедуру реєстрації юридичних осіб, що дозволяє мінімізувати собівартість та забезпечити клієнту максимально вигідні ціни на послуги з реєстрації юридичних осіб в Україні
Завдяки налагодженій схемі взаємодії з державними інстанціями Одеси на всіх етапах проходження реєстраційних документів, Юридична компанія «Хільман і партнери» здійснить реєстрацію Вашої Благодійної організації/ Благодійного фонду в найкоротші терміни і з найменшими витратами до 30 робочих днів.
Гарантії реєстрації Благодійної організації / Благодійного фонду
Що необхідно для реєстрації Благодійної організації / Благодійного фонду?
Все, що від вас буде потрібно – це:
- Паспорти та ідентифікаційні коди засновників та директора.
- Оплата послуги реєстрації юридичної особи за спеціальним тарифом (більш вигідному, ніж в неспеціалізованих юридичних компаній або штатних юристів) – без абонплат, зарплат та інших зайвих витрат.
- Заповнити Заявку, за допомогою якої Ви відповісте на всі питання, необхідні для реєстрації Благодійної організації / Благодійного фонду.
- Оформити нотаріально посвідчену довіреність на реєстрацію Благодійної організації / Благодійного фонду на співробітників ЮК "Хільман і Партнери". Вартість такої довіреності у нотаріусів коливається від 300 грн.
Що входить в реєстрацію Благодійної організації / Благодійного фонду?
Реєстрація Благодійної організації / Благодійного фонду Одеса здійснюється в кілька етапів. Доручивши відкриття Благодійної організації / Благодійного фонду нам, Ви можете повністю контролювати хід процедури реєстрації і на кожному етапі бути впевненим в тому, що все йде за планом (без затримок, бюрократичних зволікань і непередбачених витрат).
В реєстрацію Благодійної організації / Благодійного фонду входить:
- Підготовка установчих документів (статут, протокол, акт оцінки, акт прийому-передачі майна, що вноситься засновниками для формування статутного фонду).
- Організація підписання та нотаріального завірення статутних документів.
- Правильне заповнення реєстраційної форми.
- Відправка документів державному реєстратору.
- Контроль реєстрації Благодійної організації / Благодійного фонду державним реєстратором.
- Реєстрація і отримання виписки про державну реєстрацію в державному реєстрі.
- Виготовлення та отримання печатки.
На руки ви отримаєте оригінали документів:
- Протокол про створення Благодійної організації/ Благодійного фонду.
- Статут.
- Наказ про призначення директора.
- Виписка від реєстратора з ЄДР (раніше було свідоцтво) з даними про постановку на облік у податковій інспекції, пенсійному фонді та управлінні статистики.
- Печатка.