Реєстрація ОСББ в Одесі
терміни реєстрації ОСББ
Юридична компанія «Хільман і партнери» має багаторічний досвід і чітку налагоджену процедуру реєстрації юридичних осіб, що дозволяє мінімізувати собівартість та забезпечити клієнту максимально вигідні ціни на послуги з реєстрації юридичних осіб в Україні.
Завдяки налагодженій схемі взаємодії з державними інстанціями Одеси, на всіх етапах проходження реєстраційних документів, Юридична компанія «Хільман і партнери» здійснить реєстрацію Вашого ОСББ в найкоротші терміни і з найменшими витратами.
- .
Гарантії реєстрації ОСББ
Що необхідно для реєстрації ОСББ?
Все, що від вас буде потрібно – це:
- Паспорти та ідентифікаційні коди учасників ОСББ і керівника.
- Документи на житло засновників ОСББ.
- Оплата послуги реєстрації юридичної особи за спеціальним тарифом (більш вигідним, ніж у неспеціалізованих юридичних компаній або штатних юристів) – без абонплат, зарплат та інших зайвих витрат.
- Заповнити Заявку, за допомогою якої Ви відповісте на всі питання, необхідні для реєстрації ОСББ.
- Оформити нотаріально посвідчену довіреність на реєстрацію ОСББ на співробітників ЮК "Хільман і Партнери". Вартість такої довіреності у нотаріусів коливається від 300 грн.
Що входить в реєстрацію ОСББ?
Реєстрація ОСББ в Україні здійснюється в кілька етапів. Доручивши реєстрацію ОСББ нам, Ви можете повністю контролювати хід процедури реєстрації і на кожному етапі бути впевненим в тому, що все йде за планом (без затримок, бюрократичних зволікань і непередбачених витрат).
Послуги з реєстрації ОСББ в Одесі полягають в наступному:
- Підготовка до установчих зборів
- Проведення загальних зборів
- Збір інформації по дому
- Підготовка установчих документів (статут, протокол, акт оцінки, акт прийому-передачі майна, внесеного засновниками для формування статутного фонду).
- Організація підписання та нотаріального посвідчення статутних документів.
- Правильне заповнення реєстраційної форми.
- Відправка документів державному реєстратору.
- Контроль реєстрації ОСББ державним реєстратором.
- Реєстрація і отримання виписки про державну реєстрацію в державному реєстрі.
- Виготовлення та отримання печатки.
- Відкриття рахунку в банку.
- Отримання статусу неприбуткової організації.
На руки Ви отримаєте Виписку від державного реєстратора (раніше було свідоцтво), в якій вже будуть вказані дані про постановку на облік ОСББ в органах статистики, податковій інспекції та пенсійному фонді.
На руки ви отримаєте оригінали документів:
- Протокол про створення ОСББ.
- Статут.
- Наказ про призначення керівника.
- Виписка від реєстратора з ЄДР (раніше було свідоцтво) з даними про постановці на облік у податковій інспекції, пенсійному фонді та управлінні статистики.
- Печатка.