Складання претензій, відповідей на претензії, листування з контрагентами
Що робити, якщо виникла заборгованість?
Ви отримали від контрагента на підпис акти виконаних робіт (акти прийому передачі), проте роботи, зазначені в акті виконані лише частково, або не виконано взагалі? Будьте уважні, він у підсумку може виявитися прав!
Будь-які документи, отримані від контрагента не можна ні в якому разі не залишати без відповіді, навіть якщо Ви з ними в корені не згодні, або якщо в них відображені неправдиві факти! Акти виконаних робіт, підписані лише з одного боку, за замовчуванням є дійсними, якщо друга сторона не вказала причини відмови від підписання таких актів. Тому, отримавши акти виконаних робіт з помилковою інформацією, на них необхідно грамотно відповісти!
Ви добросоветсный підрядник, виконали в повному обсязі та в обумовлені терміни роботи, однак з незрозумілих причин Замовник не підписує акти виконаних робіт і, відповідно, не оплачує роботу? У цьому випадку, якщо грамотно не оформити необхідні документи, то гроші можна так і не отримати...
Однак, просто відповісти на отримані акти або передати на підписання свої акти виконаних робіт теж не досить! Це необхідно зробити правильно, з урахуванням вимог договору і чинного законодавства. Документи, відправлені з e-mail, без опису вкладення або зворотного повідомлення вважаються відправленими. Саме такі особливості необхідно враховувати при відправленні будь-якої кореспонденції, особливо в спірних ситуаціях.
У Вас при виконанні робіт/ надання послуг за договором виникли перешкоди, вирішити які може тільки Замовник, і Ви хочете виключити для себе всі можливі наслідки за недотримання строків виконання договору? Тоді Вам необхідно неухильно дотримуватися всі відповідні формальності, не виключаючи внесення змін в договір!
Або ж навпаки, Ваш контрагент, запізнюючись з термінами завершення робіт/ надання послуг, намагається всіма можливими способами уникнути відповідальності, використовуючи "дірки" в договорі? У цьому випадку Ваша переписка виходить на перший план!
Коли Ви виконуєте роботи, надаєте послуги, часто виникають перешкоди, за що Ви не несете відповідальність, або, більш того, несе відповідальність Ваш Замовник. Аби не запізнитися зі здачею робіт, на час таких перешкод термін договору необхідно продовжувати. Тільки завдяки грамотній листуванні і чітко складеним додатковими угодами до договору можна захистити свої інтереси.
В ситуаціях, коли недбайливі підрядники, посилаючись на неоднозначні пункти договору і спотворюючи норми закону, намагаються схилити Вас до підписання додаткових угод до договору, необхідно чітко та грамотно відповісти у відповідній листуванні.
У разі виникнення далі судових спорів, увидив Вашу чітку і аргументовану позицію, будь суд винесе судове рішення в Вашу користь.
Ви повністю виконали роботи, надали послуги і хочете правильно передати їх Замовнику, а договором встановлена дуже складна і заплутана процедура приймання робіт?
Ваш контрагент не дотримується встановлений договором порядок прийому-передачі виконаних робіт? Це може спричинити негативні наслідки для Вас!
Якщо підписуються не ті акти виконаних робіт, не в тій кількості, не тими особами, не вчасно виставляються і передаються рахунки - це всі підстави, за якими можна не оплачувати підписані акти виконаних робіт!
Всі ці проблеми вирішуються шляхом організації юридично грамотної листування за договором.
Контрагент не сплачує за виконані роботи/ поставлені товари?
Контрагент порушує терміни або якість виконання робіт/ надання послуг?
Контрагент відмовляється виплачувати пеню/ штрафи за прострочення виконання робіт або оплати за них?
Якщо претензія буде складена чітко і аргументовано, існують досить високі шанси її задоволення з боку контрагента.
Якщо ж недобросовісний контрагент відмовляється задовольнити претензію, виконана Вами робота не є марною, оскільки згідно умов більшості договорів, перед тим як звернутися до суду, Ви все одно ЗОБОВ'ЯЗАНІ надіслати претензію.
Що дадуть претензії та листи?
Юридична компанія «Хільман і партнери» має багаторічний досвід з успішного представництву інтересів підприємств перед контрагентами. Завдяки грамотно складеної фахівцями ЮК "Хільман і Партнери" діловому листуванні і претензіями, тисячі спорів між контрагентами вирішилися на досудовій стадії, а рішення щодо тих спорів, які дійшли до суду, були прийняті судом на користь наших клієнтів.
За 3 робочих дні після отримання від Вас необхідного для роботи пакету документів, наші юристи вивчать надані Вами документи і становитимуть проекти необхідних листів, відповідей на листи, претензій і правильно оформлять поштові документи, що дозволить надалі з легкістю захистити свої інтереси в тому числі і в суді.
.