e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. | тел.: +38‎0 68 735 22 67

Електронна реєстрація ТОВ

Електронна реєстрація ТОВЗгідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», а саме як свідчить ст. 24 «Документи, які подаються для проведення державної реєстрації юридичної особи»:

Для проведення державної реєстрації юридичної особи засновник (засновники) або уповноважена ними особа повинні особисто подати державному реєстратору (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення або в разі подання електронних документів подати опис, що містить відомості про надіслані електронні документи, в електронній формі) наступні документи:

  • заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи (Форма № 1);
  • примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення засновників про створення юридичної особи. (Протокол № 1 Установчих зборів Засновників);
  • два примірники Статуту вашого підприємства (у разі подання електронних документів - один примірник). (Нотаріально засвідчений Статут підприємства);
  • документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичної особи. (Квитанція про оплату). В разі подання електронних документів для проведення державної реєстрації юридичної особи підтвердженням внесення плати за проведення державної реєстрації юридичної особи є примірник електронного розрахункового документа, засвідченого електронним цифровим підписом;
  • інформацію з документами, що підтверджують структуру власності засновників - юридичних осіб. Цей документ дає змогу встановити фізичних осіб - власників істотної участі юридичних осіб. Цим документом служить розширене Витяг (Витяг). Цей пункт стосується тих випадків, коли засновниками нового підприємства є юридична особа.

Якщо документи для проведення державної електронної реєстрації юридичної особи подаються особою, якого уповноважили засновник (засновники) юридичної особи, державному реєстратору пред'являється його паспорт громадянина України або паспортний документ іноземця та надається документ, який засвідчує його повноваження (нотаріальна копія довіреності від засновників).

Якщо у Вас в наявності всі вищевказані документи, то наступним кроком буде безпосередньо електронна реєстрація Вашого підприємства. Для цього Вам необхідно:

  1. Зайти на сайт http://rp.irc.gov.ua/ У лівому стовпці вибрати пункт «Електронна реєстрація». У даному розділі також існує Інструкція користувача КП «Реєстраційний портал» та Інструкція користувача для входу в комп'ютерну програму «Реєстраційний портал».
  2. Відсканувати всі вищевказані документи з наступними вимогами:
    • формат кольору – відтінки сірого;
    • формат готового файлу - компресований багатосторінковий TIFF;
    • розширення – 150 точок.
    • Документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно відсканувати в один файл. 
    • Також до вищевказаних документів необхідно додати опис вкладення, який включає: перелік електронних документів, які направляються державному реєстратору.
  3. Кожен електронний документ запевнити електронним цифровим підписом заявника.

Наступним етапом державної реєстрації Вашого підприємства буде перевірка відісланих Вами державному реєстратору електронних документів. Під час відкриття державним реєстратором цих документів для проведення державної реєстрації юридичної особи, заявнику автоматично надсилається повідомлення, яке підтверджує факт одержання електронних документів державним реєстратором у електронній формі.

Після того, як державний реєстратор прогляне дані документів, він проводить безпосередньо державну реєстрацію юридичної особи в порядку, який встановлює ЗУ «ПРО державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».

Бувають випадки, що Ваші документи не відповідають вимогам, що передбачені законом, або Ви допустили помилку в їх заповненні, тоді державний реєстратор повідомляє Вас про залишення поданих документів без розгляду або про відмову у проведенні державної реєстрації.

Тому потрібно уважно заповнювати Реєстраційну картку (Форма № 1), а також в повній відповідності з вищенаведеними рекомендаціями сканувати необхідні документи.

Якщо ж все пройшло успішно і Ваше підприємство зареєстрували, то для отримання Виписки Вам необхідно надати особисто державному реєстратору вищевказаний перелік документів (оригінали).

Юрист ЮК «Хільман і Партнери»
Матковська Вікторія